top of page
varausehdot

Päiväys 01.11.2024

Viihdekeskus Hämptonin tapahtumien/ juhlien/ muiden tämän tyyppisten varauksien varausehdot

Tapahtumat/ juhlat pystyt varaamaan Viihdekeskus Hämptonin (Aulangon Seikkailupuisto Hugo Oy, Aulangontie 93, 13210 Hämeenlinna) ylläpitämästä verkkokaupasta, tai puhelimitse asiakaspalvelusta tai paikanpäällä toimipisteellä.

Verkkokaupassa voit  varaamisen yhteydessä tilata verkkokaupassa kulloinkin saatavilla olevia lisäpalveluita.

Varaamalla  tapahtuman, sitoudut noudattamaan näitä ehtoja. Näissä ehdoissa varauksella tarkoitetaan tapahtumaa kaikkine siihen kuuluvine palveluineen, joiden juhlapalvelumaksu on maksettu (verkkokauppa) tai joiden juhlapalvelumaksua ei olla maksettu (puhelinvaraukset/toimipaikalla varatut). Tapahtumalla tarkoitetaan syntymäpäiväjuhlia, polttareita, tai muita ryhmävarauksen tyyppisiä tilaisuuksia. Pitopäivällä tarkoitetaan verkkokaupan määrittämää tapahtuman päivämäärää alkuaikoineen tai muunlaisen varauksen yhteydessä määritettyä tapahtuman päivämäärää alkuaikoineen.

Viihdekeskus Hämpton on Aulangon Seikkailupuisto Hugo Oy:n toimipiste.

Hinnat ja juhlamaksu

Viihdekeskus Hämptoniin varatut tapahtumat ja viihdekeskuksen tarjoamat lisäpalvelut ovat maksullisia. Tapahtumien ja lisäpalveluiden hinnat ovat nähtävillä osana  varausprosessia.

Juhlapalvelumaksu maksetaan varausta tehdessä (verkkokauppa) tai ennen tilaisuutta/tilaisuuden alkaessa (puhelinvaraukset & toimipaikalla tehdyt varaukset).

Suurin osa puiston aktiviteeteistä on asiakkaiden käytössä tapahtuman osallistujamaksun hinnalla. Jotkin aktiviteetit saattavat toimivat erikseen kolikoilla/kortilla. Huomaathan, että osaan laitteistamme tai palveluistamme voi suosittuina ajankohtina olla pientä jonoa.

Viihdekeskus Hämptonin tapahtumamaksu on minimissään 6 osallistujaa. Mikäli osallistujia on alle tämän, on maksu kuitenkin kuuden henkilön mukainen. 

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii verkkokaupassa VismaPay yhteistyössä pankkien kanssa. Paikanpäällä maksettaessa Nets yhteistyössä pankkien kanssa.

Tilaisuuden vahvistaminen

Tilaisuuden henkilömäärät, tarjoilut ja muut palvelut tulee vahvistaa viimeistään kaksi päivää ennen tilaisuuden pitopäivää. Vahvistus suoritetaan Viihdekeskus Hämptonin verkkokaupassa, puhelimitse asiakaspalvelussa tai suoraan  toimipisteellä Keksikatu 5, 13110 Hämeenlinna.

 

Lasten ja valvojien lukumäärä, sekä nopeat osallistujamäärä muutokset

Tapahtuman minimiosallistujamäärä on alkaen 6 osallistujaa. Maksimiosallistujamäärä määräytyy varattavan juhlatilan mukaan. Tilaisuuteen vaaditaan 1 valvoja per 4-8 alaikäistä osallistujaa ja 2 valvojaa yli 8:n alaikäisen lapsen juhliin. Valvojan vastuulla on vastata osallistujien leikkiturvallisuudesta. Mikäli osallistujamäärissä ilmenee tilaisuuden varauksen vahvistamisen jälkeen muutoksia, asiakkaan tulee ottaa yhteyttä puhelimitse Viihdekeskuksen asiakaspalveluun. Tilaisuuden pitopäivänä tapahtuvat henkilömäärien muutokset hyvitetään sisäänpääsyjen osalta lahjakorttina, kun minimiosallistujamäärä silti toteutuu (voimassa 12kk). Tarjoiluiden tai lisäpalveluiden osuutta ei hyvitetä.

Tilaisuuden päivämäärän muuttaminen

Voit muuttaa tilaisuuden pitopäivämäärää asiakaspalvelun kautta ennen varauksen vahvistamista.  Lisäosallistujat maksetaan aina toimipisteellä ennen tilaisuuden alkua. Muutosten toteuttamisen edellytyksenä on se, että varaustilanne sallii muutosten tekemisen.

Päivämäärän muuttaminen ei edellytä uuden juhlamaksun maksamista, muuttaminen mahdollista min. 48 tuntia ennen tilaisuuden alkua. Tilaisuuden pitopäivän muuttaminen toiselle päivälle ei ole mahdollista tilaisuuden pitopäivänä.

Tilaisuuden peruuttaminen

Voit peruuttaa varauksen ennen tilaisuuden pitopäivää ottamalla yhteyttä  asiakaspalveluun minimissään 48 tuntia ennen tilaisuuden alkua.

Tilaisuuden peruuntuessa (alle 48tuntia ennen tilaisuuden alkua) juhlamaksun tilalle saat juhlapalvelumaksun arvoisen lahjakortin, joka on voimassa 12 kuukautta tai hyvitämme 50% varatun tilaisuuden juhlapalvelumaksusta.

Tilaisuuden kesto

Tilaisuus sisältää rajoittamattoman puistonkäyttöajan (aukioloaikoijen puitteissa). Tämä puistonkäyttöaika alkaa varauksen määrittämänä päivänä. Mikäli asiakas haluaa saapua puistoon aikaisemmin kuin varauksen määrittämänä  varausajankohtana, tulee asiakkaan ennen tilaisuuden pitopäivää kertoa arvioitu saapumisaika varauksen lisätiedoissa.

Tilaisuuden tila tai huonevaraus

Tilaisuus sisältää joko tilavarauksen. Tilan tai huoneen varausaika määräytyy varauksen asettamien aikojen mukaisesti. Tilan tai huoneen varausajan kesto on 1,5 tuntia varausajankohdan mukaisesti.

Tila-/huonevaraukseen sisältyy perussiivous tilaisuuden jälkeen. Lisäsiivousmaksu 70€ mene,e jos tilaisuuden aikana on sotkettu tahallisesti esimerkiksi seiniä, lattioita tai kalusteita/rekvisiittaa. Lisäsiivousmaksu veloitetaan  varauksen tehneeltä asiakkaalta/ valvojalta/ valvojilta paikanpäällä toimipisteellä ja lisäsiivousmaksun aiheuttava sotku/ilkivalta kuvataan talteen ennen tehtävää veloitusta. 

Tarjoiluaika

Juhlien tarjoilut asetetaan tarjolle tila- tai huonevarauksen alkaessa. Tarjoiluaika kestää tila- tai huonevarauksen alusta 1,5 tunnin, riippumatta huonevarauksen kokonaiskestosta.

Turvallisuus

Aulangon Seikkailupuisto Hugo Oy (emoyhtiö)  pyrkii huolehtimaan siitä, että sen sisäpuistot ovat turvallisia. Turvallisuuteen vaikuttaa kuitenkin jokaisen vierailijan toiminta, joten puistoissa on voimassa säännöt, joita vierailijoiden tulee noudattaa.

Viihdekeskus Hämpton ei ole vakuuttanut vierailijoita

Viihdekeskus tai sen emoyhtiö ei ole vakuuttanut sisäseikkailupuistossa vierailevia henkilöitä tapaturmavakuutuksella. Vierailija on itse vastuussa tapaturmavakuuttamisesta.

Ylivoimainen este

Viihdekeskus ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai palveluiden tarjoamisen estymisestä, eikä niiden aiheuttamista välittömistä tai välillisistä haitoista tai menetyksistä.

Muutokset palveluehtoihin

Meillä on oikeus muuttaa näitä ehtoja, mikäli muutos on välttämätön lainsäädännön tai viranomaispäätöksen perusteella.

Asiakasvalitukset ja riidanratkaisu

Mikäli olet tyytymätön saamaasi palveluun, pyydämme olemaan yhteydessä Viihdekeskus Hämptonin asiakaspalveluun.

Mikäli asiaa ei saada ratkaistua neuvotteluilla, voit viedä asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn sinun tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan.

Vaihtoehtoisesti asia voidaan saattaa kotipaikkasi, vakituisen asuinpaikkasi tai Aulangon Seikkailupuisto Hugo Oy:n kotipaikan käräjäoikeuden käsiteltäväksi. Jos sinulla ei ole vakituista asuinpaikkaa Suomessa, asia voidaan saattaa käsiteltäväksi Helsingin käräjäoikeudessa.

Päivitetty 1.11.2024

bottom of page